Polityka zwrotów i reklamacji

ZAPAKO PIOTR KUSY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
NIP: 9571139546
ul. Nowy Świat 34/—
80-299 Gdańsk

1. Zwroty

1.1 Taśmy aktywowane wodą

Z uwagi na charakter produktu, taśmy aktywowane wodą traktowane są jako materiał eksploatacyjny i nie podlegają zwrotowi, nawet jeśli nie zostały użyte. Prosimy o przemyślane zakupy.

1.2 Dyspensery do taśmy

Kupujący ma prawo zwrócić nieużywany i nieodpakowany dyspenser do taśmy w terminie 14 dni od daty dostawy, zarówno w przypadku zakupu jako konsument, jak i firma (B2B).

  • Warunkiem przyjęcia zwrotu jest zwrócenie produktu w oryginalnym opakowaniu i bez śladów użytkowania.
  • Koszt zwrotu pokrywa kupujący.
  • Zwrot środków realizowany jest nie później niż 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru.

2. Reklamacje

2.1 Gwarancja na dyspensery

Dyspensery objęte są 2-letnią gwarancją producenta BetterPack®.
Gwarancja nie obejmuje:

  • uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika,
  • zalania, zanieczyszczenia, eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem,
  • materiałów eksploatacyjnych (taśm papierowych).

2.2 Taśmy papierowe

Taśmy aktywowane wodą jako materiały eksploatacyjne nie podlegają reklamacji z tytułu zużycia lub używania.
Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w przypadku, gdy produkt dotarł do klienta uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem.

3. Procedura reklamacyjna

Reklamacje można zgłaszać poprzez:

Prosimy o przygotowanie informacji:

  • numer zamówienia,
  • opis usterki lub problemu,
  • zdjęcia (jeśli dotyczą uszkodzeń mechanicznych lub transportowych).

4. Wysyłka w przypadku reklamacji

W przypadku uzasadnionej reklamacji:

  • koszty wysyłki reklamowanego urządzenia do serwisu pokrywa sprzedawca.
  • Sprzęt należy zabezpieczyć na czas transportu.
  • Naprawy realizujemy w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania urządzenia (plus czas przesyłki).

5. Sprzęt zastępczy

W przypadku potrzeby urządzenia zastępczego na czas naprawy, oferujemy taką możliwość po indywidualnym ustaleniu. Prosimy o kontakt przed wysyłką urządzenia do serwisu.

6. Wyłączenia reklamacji

Reklamacje nie będą uznawane, jeśli:

  • uszkodzenia powstały w wyniku niewłaściwego użytkowania urządzenia (zalania, upadku, nadmiernego przeciążenia itp.),
  • sprzęt był naprawiany przez nieautoryzowany serwis,
  • reklamacja dotyczy zużycia eksploatacyjnego taśm.
ZAPAKO
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.