Regulamin sklepu internetowego

 

 

Regulamin określa zasady świadczenia usług sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej sklepu internetowego działającego pod domeną www.zapako.pl. Jest dokumentem wymaganym w świetle art. 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach KONSUMENTA (Dz. U. 2014, poz. 827).

SPRZEDAWCĄ i równocześnie ADMINISTRATOREM sklepu internetowego jest firma:

 

ZAPAKO Piotr Kusy Spółka Komandytowa
z siedziba przy ul. Nowy Świat 34, 80-299 Gdańsk

NIP: 9571139546, REGON: 520735822

wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego

tel. +48 577 390 177, e-mail: info@zapako.pl

 

  1. Definicje1.1 SKLEP INTERNETOWY- oznacza, że UMOWA sprzedaży lub świadczenia usługi zawierana jest drogą elektroniczną i jeżeli stroną umowy jest KONSUMENT to odbywa się na warunkach opisanych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach KONSUMENTA (Dz. U. 2014, poz. 827).
    1.2 KLIENT – osoba fizyczna, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza zawrzeć umowę lub korzysta z innych usług oferowanych poprzez stronę SKLEPU INTERNETOWEGO.
    1.3 KONSUMENT – KLIENT, osoba fizyczna dokonującą ze SPRZEDAWCĄ czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą – precyzyjna definicja – Kodeks Cywilny Art.22.
    1.4 PRODUKTrzecz oferowana do sprzedaży lub usługa oferowana w SKLEPIE INTERNETOWYM.
    1.5 REGULAMIN – niniejszy Regulamin SKLEPU INTERNETOWEGO.
    1.6 UMOWA SPRZEDAŻYumowa sprzedaży PRODUKTU zawierana na odległość za pośrednictwem SKLEPU INTERNETOWEGO.
    1.7 ZAMÓWIENIE – oświadczenie złożone elektronicznie lub telefonicznie o chęci zawarcia umowy (zamówienia produktu lub usługi).
  2. Postanowienia ogólne2.1 Zakres działalności – sprzedaż produktów opakowaniowych i materiałów pomocniczych również w formie wysyłkowej na zamówienia składane poprzez stronę internetową zapako.pl
    2.2 KLIENT – zobowiązany jest do wprowadzania danych do systemu zgodnych ze stanem faktycznym, zgodnych z prawem i dobrymi obyczajami. Udostępniane dane nie mogą naruszać dóbr osobistych ani praw własności osób trzecich.
    2.3 SPRZEDAWCA jest płatnikiem VAT i do każdej transakcji sprzedaży produktu wystawia dokument sprzedaży – fakturę, fakturę imienną.
    2.4 Informacje handlowe – cenniki, opisy, reklamy i inne informacje o Produktach znajdujące się na stronie WWW SPRZEDAWCY, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  3. Składanie zamówienia3.1 SKLEP INTERNETOWY realizuje zamówienia z wysyłką do Polski i innych krajów UE. Przy zamówienia z zagranicy – warunki wysyłki – w szczególności koszty i czas dostawy uzgadniane są indywidualnie .
    3.2 Zamówienia można składać 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem SKLEPU INTERNETOWEGO.
    3.3 Zamówienie telefoniczne można składać na numer telefonu podany w zakładce KONTAKT.
    W przypadku umowy zawartej na odległość poprzez telefon SPRZEDAWCA potwierdza treść proponowanej umowy wysyłając ją do KLIENTA utrwaloną w wiadomości e-mail.
    3.4 Realizacja zamówienia (przygotowanie i wysyłka PRODUKTÓW) przez SPRZEDAWCĘ następuje po:
    • wybraniu PRODUKTU
    • dodaniu PRODUKTU do koszyka
    • wypełnieniu formularza zamówieniowego
    • wyborze sposobów dostawy oraz formy płatności
    • potwierdzeniu zamówienia
    3.5 Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji.
  4. Ceny4.1 Podane w ofercie sklepu ceny produktów są cenami w walucie polskiej i są cenami brutto
    (zawierają wymagane prawem podatki w tym podatek VAT).
    4.2 Ceną wiążącą dla KLIENTA jest cena aktualna w chwili złożenia zamówienia.
  5. Formy płatności
    • Płatności online przez system PayU: GooglePay, ApplePay, Przelewy bankowe.
    • Płatności kartą przez system PayU: VISA
    • Płatność BLIK
    • Przedpłata – przelewem na konto bankowe podane w danych SPRZEDAWCY lub przesłany w potwierdzeniu zamówienia.
    5.1 Przy wyborze płatności online poprzez system PayU, Administratorem Twoich danych osobowych jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166), przy ul. Grunwaldzkiej 186.
  1. Wysyłka towaru
    6.1 Koszty dostawy ponosi KLIENT chyba, że opis oferty produktu stanowi inaczej.
    6.2 KLIENT w trakcie wypełniania interaktywnego formularza zamówieniowego jest informowany o kosztach transportu
    6.3 W przypadku wysyłki za granicę koszty wysyłki i termin dostawy są ustalane indywidualnie.
    6.4 Zakupione produkty wysyłamy poprzez firmy kurierskie.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot towaru)
    7.1 KONSUMENT zawierając „umowę na odległość” – ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU.
    7.2 Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać produkt na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY. Oświadczenie należy złożyć w drodze: e-mail, pismo).
    7.3 SPRZEDAWCA w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci dokonane przez niego płatności, może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez KONSUMENTA dowodu jej odesłania.
    7.4 Koszty odesłania PRODUKTU ponosi KLIENT, chyba że PRODUKT był uszkodzony lub błędnie wysłany.
    7.5 Zakup na firmę (B2B) nie obejmuje możliwości dokonania zwrotu. Wyjątek stanowi jednoosobowa działalność gospodarcza, jeżeli umowa kupna nie posiada charakteru zawodowego dla osoby kupującej (ustawa o prawach konsumenta, rozdział 5, art. 38a).
    7.6 SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.
    7.7 Produkt należy odesłać na adres:
    ZAPAKO PIOTR KUSY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
    ul. Nowy Świat 34, 80-299 Gdańsk
  3. Reklamacje
    8.1 SPRZEDAWCA zobowiązany jest dostarczyć PRODUKT bez wad.
    8.2 Reklamację należy składać na adres: ul. Nowy Świat 34, 80-299 Gdańsk lub mailowo na adres e-mial: info@zapako.pl.
    8.3 W przypadku wady fizycznej lub prawnej PRODUKTU, KLIENT ma prawo do reklamacji.
    8.4 Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, opis wady, datę zakupu, dane kontaktowe oraz dowód zakupu (np. numer zamówienia).
    8.5 Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  4. Dane osobowe
    9.1 Administratorem danych osobowych KLIENTA jest ZAPAKO PIOTR KUSY SPÓŁKA KOMANDYTOWA.
    9.2 Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówienia, obsługi KLIENTA oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    9.3 Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie są całkowicie dobrowolne. Wszelkie przekazane nam dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu, na jaki KLIENT wyraził zgodę. W przypadku, gdy KLIENT nie poda niezbędnych do realizacji zamówienia danych i nie wyrazi zgody na ich przetwarzanie, zrealizowanie zamówienia może być niemożliwe.
    9.4 Administrator zapewnia bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień KLIENTÓW, wynikających z rozporządzenia RODO.

 

Polityka Prywatności

Przetwarzanie i Ochrona Danych Osobowych

 

Administratorem danych osobowych (w rozumieniu ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO ) w odniesieniu do danych osobowych Użytkowników jest firma:

 

ZAPAKO Piotr Kusy Spółka Komandytowa
z siedziba przy ul. Nowy Świat 34, 80-299 Gdańsk

NIP: 9571139546, REGON: 520735822

 

Spółka wpisana jest do Krajowego Rejestru Sądowego

  1. Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie są całkowicie dobrowolne. Wszelkie przekazane nam dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu, na jaki KLIENT wyraził zgodę. W przypadku, gdy KLIENT nie poda niezbędnych do realizacji zamówienia danych i nie wyrazi zgody na ich przetwarzanie, zrealizowanie zamówienia może być niemożliwe.
  2. Dane osobowe, podane podczas składania zamówienia są przetwarzane:
    • w celu realizacji złożonego zamówienia
    • do prowadzenia działań marketingu bezpośredniego co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna przetwarzania danych art. 6 ust. 1 lit f) RODO)
    • w celu wystawiania i realizacji faktur
    • do prowadzenia działań reklamacyjnych i kontaktu z klientem
    • do prowadzenia statystyk i analizy działania sklepu internetowego
    • do ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami
  3. Administrator zapewnia bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień Użytkowników, wynikających z rozporządzenia RODO.
  4. KLIENT ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz żądania ich sprostowania lub całkowitego usunięcia lub ograniczenia prawa przetwarzania swoich danych osobowych.
    Kontakt w kwestii weryfikacji oraz zmian danych osobowych prosimy kierować na: info@zapako.pl.
  5. ADMINISTRATOR może odmówić usunięcia danych Użytkownika wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli Użytkownik nie uregulował wszystkich należności wobec ADMINISTRATORA.
  6. Dane osobowe Użytkowników, przetwarzane są w celu nawiązania, ukształtowania, zawarcia, zmiany lub rozwiązania Umowy pomiędzy Usługodawcą i Klientem oraz zrealizowania Umowy sprzedaży lub Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej opisanej w REGULAMINIE.
  7. Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane podmiotom trzecim tylko w zakresie niezbędnym do zrealizowania umowy na zasadach opisanych w REGULAMINIE. W szczególności w celu realizacji umowy i dostarczenia zamówionych produktów oraz przesłania korespondencji do klienta dane mogą być przekazane: Poczcie Polskiej lub wybranej firmie kurierskiej.
  8. Dane osobowe mogą być przekazane innym podmiotom, jeżeli wynika to z innych przepisów lub prawnych obowiązków Administratora.
  9. Dla zrealizowania umowy i dostarczenia produktów konieczne jest podanie następujących danych osobowych KLIENTA:
    • nazwisko i imię
    • adres do wysyłki produktów
    • numer telefonu kontaktowego
    • adres e-mail
    • w przypadku firmy dodatkowo nazwę firmy oraz NIP
  10. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji umowy lub realizacji celu, dla którego zgoda była udzielona.
    • dane w dokumentach sprzedaży – przez okres wymagany przepisami o księgowości
    • adres e-mail wykorzystywany do rozsyłania biuletynu informacyjnego
    • dane adresowe wykorzystywane do przesyłania informacji marketingowej dotyczącej usług własnych Administratora – (podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes prawny Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane te będziemy przetwarzać tak długo, dopóki Użytkownik nie złoży sprzeciwu wobec przetwarzania danych w tym celu.
  11. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) jeżeli ma zastrzeżenia do przetwarzania jego danych osobowych przez ADMINISTRATORA.

POLITYKA DOTYCZĄCA WYKORZYSTANIA COOKIES

Niniejsza Polityka określa zasady tworzenia, przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies w celu zrealizowania drogą elektroniczną usług żądanych przez Użytkownika. Zasady użytkowania cookies oparte są o postanowienia Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne – wraz z późniejszymi zmianami.

Informacja ogólna o cookies

  1. Administrator w celu świadczenia usług drogą elektroniczną tworzy i przechowuje tymczasowe pliki i uzyskuje dostęp do wybranych informacji w urządzeniach Użytkownika.
  1. Cookies – oznacza dane binarne, najczęściej niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach Użytkownika, które są wykorzystywane w językach programowania do sprawniejszej komunikacji serwisu internetowego i użytkownika.
  1. Pliki Cookies tworzone na urządzeniach użytkownika mogą pochodzić zarówno z systemu Administratora (t.zw. Cookies własne) jak i też z zewnętrznych programów nadzorujących komunikację w internecie (t.zw. Cookies zewnętrzne np. pochodzące z serwisów Google i innych).
  1. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie z Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
  1. Jeżeli użytkownik po zapoznaniu się z niniejszą informacją pozostawi ustawienia aktualnie używanego urządzenia końcowego (w szczególności ustawienia przeglądarki)zezwalające na stosowanie cookies to w myśl art.173 ust.2 użytkownik wyraził zgodę na wykorzystywanie cookies na aktualnie przeglądanej stronie i podstronach.

Cele stosowania cookies

  1. Ciasteczka i podobne technologie używane są w witrynach internetowych w celu zapewnienia poprawnej transmisji danych pomiędzy połączonymi komputerami. Mają one bardzo szerokie zastosowanie , pomagają dostosować zawartość strony ustawień w komputerze odbiorcy, zapamiętują preferowany wygląd strony, np. ustawiony rozmiar czcionki, zapewniają wykonanie przez użytkownika kilku etapowych czynności (np. dodania artykułu, dokonania zakupu w sklepie internetowym). Ciasteczka mogą też być wykorzystywane do dopasowania wyświetlanych reklam do zainteresowań odwiedzających witryny. Można powiedzieć, że technologia „ciasteczek” jest niezbędna do prawidłowego wyświetlania stron interaktywnych.
  1. Oprócz ciasteczek wysyłanych ze strony z która się łączymy, pliki cookies mogą być wysyłane także z serwerów stron, do których się odwołują, np. Google, YouTube czy serwisy społecznościowe jak Facebook, Twitter i inne.
  1. W normalnej sytuacji stosowane Cookies są bezpieczne dla użytkownika. Przy prawidłowym ich stosowaniu nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu (jest ograniczony) oraz przypisaną wartość (klucz).
  1. Pliki cookies nie gromadzą żadnych danych osobowych, w tym nazwisk i adresów e-mail.
  1. Każdy użytkownik może zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w używanej przez siebie przeglądarce, w tym zupełnie wyłączyć możliwość ich zapisywania. Jeśli użytkownik nie wyłącza możliwości zapisywania ciasteczek pochodzących z różnych witryn, oznacza to w praktyce, ze wyraża zgodę na ich zapisywanie i przechowywanie w komputerze.
  1. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
  1. Jeżeli zdecydujesz się na odrzucenie wszystkich ciasteczek, nie będzie możliwe korzystanie z niektórych treści treści i usług udostępnianych w naszym serwisie.
  1. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
  1. Należy zaznaczyć, że technologia Cookies jest wykorzystywana przez hakerów do infekowania komputerów i wprowadzania złośliwego oprogramowania. Technologia Cookies, która ma zapewnić prawidłową komunikację z serwerem strony jest w tym przypadku wykorzystywana niezgodnie ze swoim przeznaczeniem. Ochronę przed takim atakiem jak i też innymi formami prób hakerskich powinien zawsze stanowić przede wszystkim dobry program ochrony antywirusowej.
  1. ADMINITRATOR może wykorzystać „cookies” w następujących mi.in. w następujących celach na odwiedzanej przez Państwa stronie:
    • konfiguracji serwisu,
    • zapamiętanie ustawień wybranych przez Użytkownika,
    • zapamiętanie historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści,
    • zapamiętywanie zawartości koszyka Użytkownika,
    • zapamiętywanie rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.
    • uwierzytelniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie,
    • optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych na stronie,
    • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika (np. rozdzielczość monitora) i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do parametrów monitora;
    • świadczenia usług reklamowych – czyli dostosowania prezentowanych za pośrednictwem Serwisu reklam usług i produktów firm trzecich,
    • zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności Serwisu.
ZAPAKO
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.